יום שישי, 9 במרץ 2012

תאילנד – רקע כללי תאילנד על האיים הקסומים שלה היא בת 514,000 קמ"ר ונמצאת בדרום מזרח אסיה לא רחוק מהודו. שכנותיה הם קמבודיה, מלזיה, בורמה ולאוס.


תאילנד – רקע כללי

מפת תאילנד
תאילנד על האיים הקסומים שלה היא בת 514,000 קמ"ר ונמצאת בדרום מזרח אסיה לא רחוק מהודו. שכנותיה הם קמבודיה, מלזיה, בורמה ולאוס.

תיירים
לכן, גם ביססה תאילנד את מעמדה כמוקד משיכה הנחשב ביותר היבשת אסיה. ממלכת אסיה מקבלת אל חיקה כ-6.5 מליון תיירים מדי שנה, מספר עצום לכל הדעות. עושרה הוויזואלי, תרבותי, מספק לכל מי שמטייל בה את רצונותיו. כל אחד מוצא שם את מה שהוא מחפש. קסם המזרח ללא ספק עושה את שלו. הוא עושה לא רק לתייר אלא גם לקופת המדינה שמכניסה ממון רב מתיירות נכנסת. ממלכת תאילנד השכילה לבנות תשתית תיירותית שמתמודדת עם מיליוני התיירים שלה בצורה בהחלט מעוררת כבוד.

אוכלוסייה

חוץ מתיירים, כמובן שבתאילנד יש מקומיים. 60 מליון תאילנדים חיים בה כולל האיים. התושבים הגיעו מהודו, לאוס, בורמה, סין ובורמה. צורת ההתיישבות הרווחת בתאילנד היא הכפר ורובם מתפרנסים מחקלאות.

דת

הדת המרכזית בתאילנד היא בודהיזם. רק 10% הם מוסלמים ונוצרים ועוד כמה נספחים. ניתן לראות את השפעת הבודהיזם בכל כפר בתאילנד. הנזירים מהווים מקור להערצה וכן גם המקדשים. ניתן לראות בכל בית כמעט פינת תפילה ובה נרו וקטורת וגם פסלונים של בודהה. תיירים שמעוניינים ללמוד על עקרונות המדיטציה יכולים לעשות זאת בממוקדים רבים ברחבי תאילנד. רבים מהמקומיים מתרגלים מדיטציה גם בבנגקוק וגם בכפרים ובאיים.
כל מי שנמצא בממלכת תאילנד יכול להרגיש באווירה חופשית ונטולת מתח. רבים מיחסים זאת לעובדה כי המדינה לא חוותה מלחמות או שלטון כובש כזה או אחר

 
.

מזג אוויר

תאילנד טרופית. היא חמה ולחה. הטמפרטורות יכולות להגיע ל-35 מעלות בקיץ. בחורף הם ינועו בין 16-20 מעלות. שלוש עונות מרכזיות בתאילנד: העונה הגשומה תהיה מיוני עד אוקט', העונה הקרה תהיה מנובמבר עד פברואר והעונה החמה אפריל מאי.
בכל אחת מן העונות יכולים להפתיע מונסונים חזקים וסופות גשמים.

מזון

האוכל התאילנדי מגוון, צבעוני, והוא מושפע ממטבחי המזרח והמערב כאחד. כיוון שתאילנד מוקפת ים, מהווה תוצרת הים את עיקר המטבח. דגים מסוגים שונים, פירות ים, עשבים וצמחים ימצאו כמעט על כל שולחן בתאילנד. כמובן שהנודלס המפורסם והשייקים האקזוטיים מיטיבים עם החיך משביעים ומרווים. השפע עוד גדול והטעמים מצוינים.

 בנגקוק

כאן אתם נוחתים. העיר הזו צבעונית, מגוונת וסואנת. יש כאן שילוב של מערב ומזרח, קידמה ותרבות עתיקה. בעיר הזו תמצאו מלונות מפוארים, אכסניות מרופטות, שכונות יוקרה, ארמונות מרהיבים ביופיים, מקדשים עתיקים, שווקים ריחניים, אוכל רחוב מעולה, מסעדות טובות, קניונים גדולים ומרכז בו שירותי מין מוצעים בפומבי לכל דורש (מי שרוצה להישאר בקו הבריאות – לא מומלץ).
לצד כל היתרונות ישנו גם חיסרון גדול – זיהום אוויר ברמה גבוהה, וזאת בגלל מספר המכוניות הגדול בעיר.

האיים

קו סמוי, קופיפי, קופנגאן, פוקט, קוטאו, אלה הם רק חלק מרשימ איים יפים ואקזוטיים הנמצאים בדרום תאילנד , כ-1200 ק"מ מבנגקוק. תיירים רבים מגיעים לשם ומוקסמים מהנוף הטרופי המדהים והחופים הלבנים הנושקים לג'ונגלים טרופיים, וצוקי גיר. עצי הקוקוס, שוניות האלמוגים, המפרצים היפים הם הרקע שלכם במקום. הפעילויות הם הבונוס.
שחייה, שיזוף, עיסויים, צלילה, שיט, טיולים, הם רק חלק ממנעמי החיים באי. לקינוח תרקדו במסיבת חוף
עד אור הבוקר.
 אנו מאחלים לכם טיול מדהים בתאילנד





תאילנד | טיסה לתאילנד | מידע למטייל‎
האי פוקט הוא אחד האיים המפורסמים ביותר בתאילנד, הוא הפנינה של האיים. האי נמצא במערב
יבשת תאילנד בתוך הים ההודי ים אנדמן בצד השני של מפרץ תאילנד שלא כמו קוסמוי וקופנגן ...
www.fly2thai.co.il



תאילנד איים‎
זוהי מפה של תאילנד- כאן תוכלו לראות היכן נמצאים האיים צד אחד האיים קופנגן אי המסיבות
וקוסמי שהוא אי שקט אבל מתוייר מאוד ומאוד מפותח וגם קו לנטה שזה אי שקט שמתפתח נהדר ...
xn----zhcbk3adatoy0i.fav.co.il



הטיול שלנו לתאילנד‎
בכל אופן טסנו לתאילנד ל-21 ימים (לא כולל הטיסות) בחברה האוקראינית אירוסוויט. ... פי פי (
דרום תאילנד, איים) קו לנטה (דרום תאילנד, איים) אאו נאנג, במחוז קראבי (דרום תאילנד, איים) ...
samesame.orgfree.com



תאילנד- מידע למטייל | בנגקוק | צ'אנג מאי | פוקט | קו סמוי | קופנגן‎
פוקט הוא האי המתוייר ביותר מבין איי תאילנד. בדומה לשאר האיים, גם כאן תיהנו מחופים
מדהימים עם חול לבן ועצי קוקוס, ותוכלו לשחות ולצלול במימיהם השקופים והנעימים. בלילות,
תוכלו ...
www.thailand-travel.co.il



פורטל תאילנד - כל המידע על המדינה, כיצד טסים לתאילנד, חיי לילה, טיולים‎
תאילנד על האיים הקסומים שלה היא בת 514000 קמ"ר ונמצאת בדרום מזרח אסיה לא ... אלה
הם רק חלק מרשימ איים יפים ואקזוטיים הנמצאים בדרום תאילנד , כ-1200 ק"מ מבנגקוק.
www.greatthai.co.il


חוויות של אנשים ( יש בסה"כ 445 חוויות )
שם:נועם
דוא"ל:noam154@gmail.com
חוויה:היה מטורף, הטיול הכי חזק שעשיתי בחיים. ממלץ לכולם במיוחד הדרום וקופנגן בפול מון תתכננו לא לישון יומיים רצוף.
שם:גבריאל בן עזרא
דוא"ל:gbe557@gmail.com
חוויה:מ-ד-ה-י-ם!!!
חודש וחצי של שיכרון חושים, אוכל, נופים, ים, מסיבות, בנות.... סוג של גן עדן.
קו-פנגן הוא האי הכי חזק במיוחד בשבוע שלפני הפול מון יש מלא מסיבות וטורניר כדורגל על החוף, פשוט תענוג....
שם:איתי
דוא"ל:s@hotmail.com
חוויה:צודק תאילנד באמת מטורפת ובמיוחד קופנגן , ותנסה יותר לא לישון שבוע למה רק יומיים?
שם:מיטל
דוא"ל:mital@gmail.com
חוויה:תאילנד מדהימה, קשה לתאר במילים כול מי שלא היה חובהלהיות ומי שכבר היה בטוח יחזור.. סה"כ תאילנד חוויה שאסור לפספס
שם:רעות
דוא"ל:toty1@hotmail.com
חוויה:יואווו זה מה שיש לי להגיד על תאילנד. אין בפק שתאילנד היא המדינה הכי יפה בעולם היה מטורף מומלץ לכולם.
שם:מיכל
דוא"ל:michal7@walla.co.il
חוויה:תאילנד תאילנד תאילנד אין לי איך לתאר יותר מידי לכו תראו (רמז התמונות כאן הם רק קצה הקרחון).
שם:מיכאל
דוא"ל:alllbast345@hotmail.com
חוויה:אני הייתי אומנם רק שבועיים בתאילנד אבל אין לי ספק שאני יחזור. תאילנד בהחלט השאירה בי טעם של עוד...
שם:רויטל
דוא"ל:revital_sheffer@walla.com
חוויה:
ארץ מדהימה ביופיה, תאילנד
נוחה כספית ומלאת אפשרויות...
מתאימה ל:
תרמילאים-חובבי תרבות
יאפים-חובבי נוחות
דלוקים-חובבי מסיבות
או סתם חרמנים-חובבי מין.
"למהר לפני שנגמר !"
שם:איתי
דוא"ל:etay445@hotmail.com
חוויה:שמעתי המון המלצות מחברים שסיפרו שתאילנד מדהימה.
אני מחפש שותפים לנסיעה.
שם:טובה מגדל
דוא"ל:tovim@cet.ac.il
חוויה:הייתי שמחה לדעת מי עומד מאחורי אתר זה? האם הוא שוהה בתאילנד?
שם:מנהל אתר
דוא"ל:greatthai3@gmail.com
חוויה:אהלן טובה מגדל,
מנהלי האתר פורטל תאילנד נמצאים בארץ.
עם זאת יש לאתר שליחים וכתבים שיוצאים לתאילנד תכופות.
שם:אורלי
דוא"ל:ora776@walla.com
חוויה:אשמח אם תשלחו לי מס' מקומותהכי מומלצים לביקור בתאילנד
שם:ניצן
דוא"ל:s.nitzan1@gmail.com
חוויה:אהלן אורלי,
כאשר תגיעי לתאילנד תיסעי לקווסן ושם תפגשי הרבה ישראלים. ובקשר הישראלי יספרו לך איפה להיות (כל הישראלים עוברים אותו מסלול) בגדול תתחילי את הטיול בצפון כשעוד יש לך כוח לטייל ותהני מהנוף הצפוני של תאילנד ומכל היערות שם. ואחרי זה תסעי לדרום ולכל האיים ותשכבי על החוף ותשתי שייקים כול היום. ובלילה תחגגי...
שם:אורלי
דוא"ל:ora776@walla.com
חוויה:היי איך אני מבררת תאריכים של מסיבת הפול מון ?
ודרכי הגעה לשם?
תודה
שם:סיוון
דוא"ל:asd@013.co.il
חוויה:היי אורלי
מסיבת הפול מון מתקיימת בקופנגן. ולהגיע לשם לא תהיה לך בעיה פשוט תגיעי לקופנגן לקראת סוף החודש והמסיבה בחוף אי אפשר לפספס...
שם:מנהל אתר
דוא"ל:greatthai3@gmail.com
חוויה:לכל הגולשים עקב בקשות רבות דרך הצור קשר החלטנו לשלוח את כתבנו המוערך בציניות (מתוך קנאה) לתאילנד למשך 20 יום והוא יסקר לנו את המסע שלו עם המלצות מה לעשות ואיפה להיות , יובל את נוסע לעבוד ולסקר לא לנפוש (עוד תסכול שאני מוציא על זה ששלוח אותו)
בכל מקרה יהיה מעניין ויובל תעשה חיים. בקרוב הסיפוק המלא...
שם:מעיין פדידה
דוא"ל:fadida11@netvision.net.il
חוויה:היי- אני וחברה רוצות לטוס לתאילנד בחודש 2-(שמענו שהכי כדאי לטוס בחודש הזה)ואין לנו מושג מה צריך בכלל לעשות... אף פעם לא טסנו ואנחנו לא יודעות כמה כסף יספיק לנו לחודש איפה נטייל איפה נישן... העיקר שאנחנו רוצות לטוס ולעשות כיף...
אפשר עזרה???????
מישהו שיכוון אותנו... וגם איך מגיעים לכל המסיבות הטובות!!!
שם:איתן אלמרייס
דוא"ל:eitanel@walla.co.il
חוויה:סתם מקום וממש לא נהנתי. אין אוכל טוב (אך, הלפות והשוואמה של יפו), בחורות לא יפות (אין כמו פתח תקוה) ובכלל עדיף תורכיה הכול כלול.
אין על התורכיות- אין.
שם:חן
דוא"ל:hany@hotmail.com
חוויה:חזרתי עכשיו מטיול בן חודש בתאילנד והיה נדיר ברמות.
תאילנד מדהימה עם נופים עוצרי נשימה..
המסיבות בתאילד מטופות ?(הכי טובטת שאני הייתי)
חובה לכולם
שם:יותם
דוא"ל:yoyo,56@gmail.com
חוויה:לכל מי שמתלבט כמה זמן צריך בשביל לטייל בתאילנד אז אני טסתי לחודש וחצי ומייצתי בדיוק. ברור שכשאתם בתאילנד בא להישאר אבל בגדול זה מספיק..
שם:שירי ממן
דוא"ל:Shana2000@walla.co.il
חוויה:היי,בעוד כשבועיים בערך אני נוסעת עם חברה לתאילנד וזקוקה לכל מיניי טיפים,לאן מומלץ ללכת,כיצד להישמר מפניי הגנבות המרובות בתאילנד ובכלל להתייעץ...
שם:סיוון- מנהלת תגובות
דוא"ל:greatthai3@gmail.com
חוויה:היי שירי,
לדעתי אתן צריכות לטוס להגיע לבנקוק ושם לקחת מונית לקווסן ולקשר הישראלי שם כבר תפגשי עם הרבה ישראלים ומידע שיגידו לך איפה לטייל בתאילנד. בגדול אני מאמינה שתרצו לטייל בהתחלה בצפון (טיול מסודר שמארגנים מהקשר כבר) אחרי זה לדרום לאיים לנפוש.. (איך אני מקנא בך..) ואז חזרה לבנקוק לקניות. תעשי חיים. דר"כ אם את מעוניינת לכתוב חוויות ולפרסם תמונות שלכם מהטיול תגידי לי ואני אדאג שהם יכנסו לאתר... תעשי חיים.
שם:חזי
דוא"ל:hezisss@gmail.com
חוויה:רציתי להודות למי שהקים את האתר.. פשוט אתר למופת כרגע חזרתי מהמקום המדהים שנקרא תאילנד וכל מילה שכתובה פה באתר היא בדיוק אחד לאחד!!!
תודה רבה לאתר מספר אחד של תאילנד!!!!!!!!!
שם:שלומי
דוא"ל:shlomi463@hotmail.com
חוויה:אהלן,
למישהו יש מושג איפה אני יכול להשיג כרטיס טיסה לתאילנד בתראה של שבועיים??
שם:סיוון- מנהלת תגובות
דוא"ל:greatthai3@gmail.com
חוויה:חזי, תודה רבה על המחמאות ואם אתה מעוניין להעלאות לגלריה של האתר תצמונות שלך מתאילנד שלח לי למייל ואני אדאג לזה..
שם:אורה הדר
דוא"ל:ora0710@gmail.com
חוויה:היי
אני נוסעת עם שתי חברות לתקופה של שבועיים בלבד :-(זה מה שאישרו לנו בעבודה!!) ואמרו לנו שאם כבר שבועיים אז לסוע ישר לאיים... וברור לנו שאנחנו צריכות לסיים בקופנגן... בגלל שבסוף החודש יש שם את מסיבות הפול מון... אך רצינו לקבל איזה שהיא המלצה למסלול מסויים שכולל את כל האטרקציות למינהן. התכנון הוא קופיפי- קוסמויי- וקופנגן. וכמה כסף יספיק לתקופה כזאת... ואם יכול לקרות מצב שלא יהיה מקום בבתי הארחה... אנחנו טסות מאמצע ינואר עד סופו. תודה :-)
שם:לילך
דוא"ל:lila@walla.co.il
חוויה:שלום
אחלה אתר תודה. אני אישית בתאילנד כול שנה
ואני חולה על המדינה הזאתץץץ
שם:רינת
דוא"ל:rinrin@hotmail.com
חוויה:שיגמרו כבר כול הבלאגנים בתאילנד אני מתה לטוס כבר..
שם:ירון מלאכי
דוא"ל:ymalachi@gmail.com
חוויה:תודה רבה על כל הפרטים.
באמת עזרתם לי
שם:חיים
דוא"ל:gs5007@walla.co.il
חוויה:אני טס לתאילנד בתור בחור ששומר שבת וכשרות אני יסתדר חודש שם מבחינת הכשרות?
שם:טיה
דוא"ל:thayaav@walla.com
חוויה:כמה כסף אתם לוקחים בערך לחודש וחצי חודשיים?
שם:איציק
דוא"ל:dahan1001@walla.co.il
חוויה:מישהו יודע מתי המסיבות פול מון בחודש מאי??.
שם:אבי
דוא"ל:avi928950@walla.com
חוויה:אני נןסע עוד חודש יש למשהו טיפים למלונות או משהו אחר צרו קשר
שם:מיכל
דוא"ל:miki__1@walla.co.il
חוויה:לחיים הבחור ששומר שבת וכשרות..כן אתה תסתדר אני גם שומרת..שבת אתה עושה בבית חב"ד וביום חול אתה יכול לאכול בבית חב"ד {הכל זול שם מאוד}ואם אתה יוצא לטיול יש ארוחות בבית חב"ד שמוכנות לטיולים אני אישית לקחתי איתי שימורים מהבית ובקושי השתמשנו בהם תרמנו אותם לבית חב"ד... מקווה שתסתדר טיול מהנה.. מיכל אם אתה צריך משהו תיצור קשר במייל... יום טוב
שם:shlomo
דוא"ל:shlomo20055@walla.com
חוויה:הי בן 50 נוסע לבד לתאילנד ומחפש שותפה לטיול בכיף
הוצאות עלי למתאימה
שם:יחיאל
דוא"ל:tat1802@walla.com
חוויה:ארץ מדהימה לגברים במיוחד סעו לחגוג אבל בזהירות
שם:אלון
דוא"ל:alon99999@hotmail.com
חוויה:מחפש שותף לתאילנד אחרי כיפור
שם:אלעד
דוא"ל:skingard@gmail.com
חוויה:היי אני טס ב19.10 לתאילנד, רציתי לשאול בקשר למסיבות שמתקיימות ואם יש איזו המלצה על מקום לינה זול או אפילו אוהלים באיזור.
בנוסף רציתי לדעת לכמה זמן יספיקו לי 3000 ש"ח.
תודה.
שם:אלעד
דוא"ל:skingard@gmail.com
חוויה:היי אני טס ב19.10 לתאילנד, רציתי לשאול בקשר למסיבות שמתקיימות ואם יש איזו המלצה על מקום לינה זול או אפילו אוהלים באיזור.
בנוסף רציתי לדעת לכמה זמן יספיקו לי 3000 ש"ח.
תודה.
שם:חני פריד
דוא"ל:htopaz@gmail.com
חוויה:שאלה. מישהו יכול להאריך עלות בדולרים לחודש באיים, חודש בבנקוק, ועלות הנסיעות בין כל אלה.
כמו כן מהו שער החליפין בין הדולר לבאט ?
אודה על מידע מפורט יותר.

חני
שם:חלי
דוא"ל:moor22@walla.com
חוויה:טוב תקשיבו, תאילנד ההיתה פשוט קטלנית במיוחד קופנגן שדרך אגב, האלף מון יותר קטלני מהפול מון... מי שהיה שם יבין על מה אני מקשקשת פה.. בכל מקרה אם יש לכם זמן תעשו גיחה גם לנפאל ואז להודו... חחח עאלק אם יש לכם זמן.. אם יש לכם חצי שנה פנויה אתם תסתדרו... חחח בהצלחה אנשים!
שם:איתי
דוא"ל:asd@013.co.il
חוויה:מחפש שותפים לטיול..
שם:יוסי לרמן
דוא"ל:yossile@gmail.com
חוויה:אל תתפתו לקחת מונית משדה התעופה
האוטובוס מגיע עד קאוסאן לוקח אולי עוד עשרים דקות אבל עולה רק 150 באהט לעומת מונית שעולה 400
מונית משתלמת רק לשלושה - ואם קצת מפונקים אז שניים - יחיד בודאי שלא.
שם:רמי זיו
דוא"ל:ramiz69@walla.co.il
חוויה:טיול הג'יפים של הרד בריק בצ'אנג מאי.
חויה מדהימה פשוט לא ניתן לתאר במילים..
מופע,נחשים רכיבה על פילים,רפטינג,שבטים
פאי,מערות,נסיעת שטח ואווו.....

מומלץ בחום.
www.redbrick-il.com
שם:אבנר
דוא"ל:avner10mh1@g.co.il
חוויה:שלום לכולם
אני מעוניין לטוס לשבועיים לתאילנד,הייתי מעוניין לקבל חוות דעת לגבי אופן הטיול,מבחינת איך מומלץ לארגן את הטיול,מעוניין בטיפים לגבי כסף, בתי מלון והכי חשוב אטרקציות.
האם כדאי לנסוע באמצע אוקטובר?
0524231092
0524460274
תודה מראש
שם:אלעד
דוא"ל:eladc36@gmail.com
חוויה:אני נוסע לתאילנד לשבועיים בערך ופוגש שם את חברה שלי. יש למישהו הצעה לטיול של שבועיים לזוג צעיר (22). אוהבים אטרקציות, נופים, שווקים, ובקשר לבטן-גב ומסיבות לא יותר מטעימה.
הצעות מישהו?
שם:רמי
דוא"ל:RAMI@WALLA.CO.IL
חוויה:אני נורא נהנהתי מהקריאה
שם:תהילה
דוא"ל:TEHILASM@GMAIL.COM
חוויה:אנו בני 40 + יוצאים לתאילנד בפעם הראשונה ולא בטיול מאורגן מבקשים טיפים ועצות על מקומות ואתרים שבהם כדאי לבקר תןדה
שם:קובי
דוא"ל:kobigold5@walla.com
חוויה:מתכנן טיול בפעם השניה לתאילנד הייתי ביוני ונשאר לי טעם של עוד ..מחפש שותפה גיזעית לחוות את תאילנד ביחד בין התאריכים 25 לנובמבר עד 15 לדצמבר (גמיש) 0546420828 קובי
שם:מאיה
דוא"ל:maya_margalit@walla.com
חוויה:יש לי רק 9 או 10 ימים לנפוש... זה שווה את זה?
אני יכולה לוותר על הנופש הזה אבל בא לי השאלה האם תאילנד זה לא משהו שנוסעים אליו רק לשבוע וחצי....... לא בא לי להתבאס שלא הספקתי כלום ורק שילמתי על טיסות בלי למצות........
שם:עידן
דוא"ל:idan2550@walla.com
חוויה:בעוד חודשיים אני נוסע אם החברה בכדי להקים קאסה שם לחבר'ה הצעירים ואם ילך אז להשתקע שם ובכלל השאלה כדי לנסוע אם החברה בכל אופן גם אם תגידו לא מומלץ ננסה מה כבר יכול להיות
תודה
שם:עמר
דוא"ל:omermaor1987@yahoo.com
חוויה:אני טס מחר (שלישי) לתאילנד לחודש וחצי ומתחיל בצפון, מתי כדאי לי להגיע לקופאנגן כדי לא לפספס את הפול מון?
שם:מעיין
דוא"ל:maayannisan@gmail.com
חוויה:היי, אני וחברה נוסעות לתאילנד לחודש בספטמבר האם זו העונה? מה מומלץ?
שם:מעיין
דוא"ל:maayannisan@gmail.com
חוויה:היי, אני וחברה נוסעות לתאילנד לחודש בספטמבר האם זו העונה? מה מומלץ?
שם:akuo
דוא"ל:qqq171@walla.co.il
חוויה:שלום הייתי רוצה מידע לגבי מקומות כשרים בתאילנד
שם:ולריה
דוא"ל:valeriya_sh@nana.co.il
חוויה:איך מזג האוויר בתחילת אוקטובר?
שם:חגית
דוא"ל:hagitpsh@013.net
חוויה:מתוכננת לטוס בנוב' לתאילנד לשבועיים - שלושה שב'(תאריכים גמישים)
מחפשת שותף שכבר מכיר וחווה ומעוניין להצטרף
שם:דיאנה
דוא"ל:diaka10@walla.com
חוויה:היי אני רוצה לטוס עוד כמה חודשים רציתי לדעת כמה עולה כרטיס כולל הכל ואיזה אולכ קיים שם האם יש כשר?
שם:sam
דוא"ל:samno580@walla.com
חוויה:שלום
אני רוצה טיס לתילנד וגם לפאתיה האם יש מישהו שיכול לתת לי יותר פרטים תודה על השיתוף
שם:קים
דוא"ל:kimsabag1@walla.com
חוויה:היי
אני רוצה לנסוע לתאילנד לשלושה שבועות בחודש דצמבר רציתי לדעת כמה כסף אני צריכה להכין?
אשמח לדעת קצת יותר פרטים באופן כללי???
שם:לוסי ברוך
דוא"ל:lucyb53@walla.com
חוויה:אני טסה לתאילנד ב-23/12 ל-20 יום מבנקוק בטיסה ישירה לצ'אנג מאי. אני מתכננת להיות שם כמה ימים ומשם לנסוע לאיים ומשם להיות כמה ימים בבנקוק. אני מעוניינת מאוד לקבל המלצות מה לעשות בצ'אנג מאי ולאיזה איים כדאי לנסוע בתקופה זו של השנהץ אודה לכם מאוד על תשובה באיימל שלי
שם:adi
דוא"ל:design.adi@gmail.com
חוויה:שלום
אני מעוניינת לטוס בדצמבר, האם מזג האויר סביר בתאילנד בחודש זה?
תודה מראש.
שם:מירב
דוא"ל:hodaya05@walla.com
חוויה:דחוף דחוף דחוף מעוניינת לסוע עוד שבוע לתאילנד
לשבועיים, כמה כסף אני צריכה מינימום קופנגן קוסמוי וקופיפי לינה,אוכל,בלי מותרות מיותרות דחוף תשובה
שם:עדי
דוא"ל:design.adi@gmail.com
חוויה:שלום
מחפשת שותף/ה לנסיעה לתאילנד בינואר.
שם:אהובה אמסלם
דוא"ל:benni200@wall.co.il
חוויה:זוג בני 40 פלוס מבקשים מידע על עלות טיול לשבועיים בתאילד, בחודש דצמבר, כולל טיסות, כלכלה ומלונות סבירים
שם:ליז
דוא"ל:liz_ro@walla.com
חוויה:שלום אני שומרת שבת וכשרות רציתי טיפים מדתיים שהיו בתאילנד שיתנו לי עצות וטיפים תודה רבה שבת שלום
liz_ro@walla.com
שם:יונתן
דוא"ל:nauko24@wauua.com
חוויה:שלום אנחנו זוג הורים עים ילדים בני 16 .מה מומלץ לטיול משפחות.משהו קצת מרענן. לצאת מקופסה. אבל בגבולות הטעם הטוב...אים משפחה עברה חויה ומה נשמח להתעדכן...בתודה מראש 
שם:רוז
דוא"ל:roza_ka@walla.com
חוויה:היי לכולם..קודם כל תודה לכולם על הטיפים שרשמתם עזרתם לי מאוד...אני טסה בדצמבר לתאילנד למשך חודש וכמובן שאני יבקר באיים...אני רוצה לעשות באנג'י שם..והשאלה שלי האם זה כדאי וזה מספיק בטיחותי...ואיפה הכי שווה לעשות באנג'י..אנשים שכבר עשו באנג'י מוזמנים למלא אותי בפרטים על החוויה וכמובן איפה כדאי לעשות ...תודה :-)
שם:אילנה קמפנר
דוא"ל:ilanakmp@walla.co.il
חוויה:שלום וברכה אנחנו משפחה מורחבת גדולים וקטנים מבקשים מידע על עלות טיול בתיאלנד בערך שבועיים פלוס בחודש דצמבר כולל לינה אירוח טיסות כלכלה מלונות סבירים תודה
שם:YIFAT
דוא"ל:YIFAT_YOP@WALLA.CO.IL
חוויה:היי רציתי לדעת על מלונות בתאילנד ולכמה שווה הבאט בהשוואה לשקל.איפה אוכל למצוא אטרקציות וכו

אשמח לתשובות באימייל שלי :)
שם:בבווו
דוא"ל:ana_babu2@walla.com
חוויה:שלום לכולם.. אנחנו שתי חברות שטסות ב24.2 ורציתי טיפים לגבייי כמה כסף יספיק לחודש ימים? והאם לעשות חיסונים? כי יש הרבה חברים שלי שלא עשו ולא קרה להם כלום..
מישהו טס בחודש הקרוב?
תודההה :)))))))))))
שם:מייטל
דוא"ל:toly79@walla.com
חוויה:אחלה אתר הקמתם פה -מפרגנת
רוז רשמה על באנג'י וגם אני נוסעת לתילאנד עוד שבועיים וזה מעניין אותי אנא שתפו גם אותי בעניין הבאנג'י (רוז אם קיבלת תגובות אשמח לשמוע) אני קצת כבדת משקל ומפחדת שמשהו ישתבש .
תודה רבה
שם:אליאב
דוא"ל:eliavy24@gmail.com
חוויה:היי לכולם..אשמח לקבל מידע על מקומות לינה בקופנגן בתקופת
הסלבסטר כולל גיסטהאוס במחירים סבירים.
תודה:-)
שם:אליאב
דוא"ל:eliavy24@gmail.com
חוויה:היי לכולם..אשמח לקבל מידע על מקומות לינה בקופנגן בתקופת
הסלבסטר כולל גיסטהאוס במחירים סבירים.
תודה:-)
שם:ליאורה בן שפר
דוא"ל:lbensheffer@yahoo.com
חוויה:מחפשת שותפה/ות לטיול בתאילנד לסוף מרץ אני בשנות הארבעים נשואה
שם:לירן
דוא"ל:lixran12@walla.com
חוויה:סתם רציתי לשתף אותכם .. מחר אני על המטוס בדרך לתאילנד .. לכל מי שנוסע תהנו.. חג שמח לכולם
שם:טלי
דוא"ל:marktr@walla.com
חוויה:אני רוצה לטוס עם בן זוגי לאיים בתאילנד :לקוסמי קופנגן וקופפי למשך 10 ימים? האם ממולץ? מתי מסיבות הפול מון בסוף חודש או באמצע?
שם:מוטי
דוא"ל:motyofir@walla.co.il
חוויה:אנו בני 40+ מתכננים טיול לתאילנד מסוף מרס לכשבועיים ונשמח לטיפים לגבי טיסות זולות, טיולי-חובה ועלויות בכללי
שם:יואל לירון
דוא"ל:yoelzli@hotmail.com
חוויה:אין על קו סמוי אבל למי ששומר כשרות היתה עד עכשיו בעיה - האוכל. באי פועל בית חב"ד ומגיש אוכל כשר למהדרין, אבל הטעם והשירות - על הפנים. אז עכשיו יש אלטרנטיבה. בביקור האחרון בקוסמוי גילינו שנפתחה מסעדה חדשה. היא כשרה (נתנו לנו להכנס למטבח וראינו רק אוכל כשר, כולל חותמות כשרות על כל הבשר שבמקפיא). והאוכל - שמימי! יש גם אוכל לישראלים שמתעקשים על חומוס ושניצלים, וגם הוא ברמה גבוהה, אבל אין מה להשוות למנות התאילנדיות שהן ברמת על גם בהשוואה למסעדות הלא כשרות.

היינו באי שבוע וכל יום אכלנו במסעדה הזו. כל יום ניסינו דבר חדש. ממולצים - פאד-תאי עוף, עוף אפוי ברוטב שומשום, עוף או בקר קצוץ בעלי בזיליקום, מרק טום-יאם דגים, אורז מוקפץ באגוזי קשיו ואננס, עוף או דג ברוטב חמוץ מתוק, עוף מטוגן בלמונגראס. והשירות - תאילנדי לגמרי ללא שמץ חספוס ישראלי.

הוראות הגעה: זה בצ'וואנג. אם מגיעים מצפון (בכיוון התנועה) אז זה בערך 50 מטר אחרי מסעדת דניאלה (לא כשר ולא מומלץ), בצד שמאל של הכביש (מול סיבוב היציאה מהאגם והברים ששם).
שם:שמעון
דוא"ל:shimon_b_r@walla.co.il
חוויה:שלושה שבועות של טירוף...היינו בעיקר בדרום...בטן גב, חופים מדהימים, מסז'ים, חתיכות וימבה שייקים טריים וטעימים.
טיול ג'יפים בן שלושה ימים, טיול על פילים, מופע נחשים ומה לאאא.....היה אחלה של טיול. בהחלט השאיר טעם של עוד !!! איך מעלים תמונות ???
שם:אלי מזרחי
דוא"ל:elimizra@012.net.il
חוויה:שלום לכולם

אני ואשתי רוצים לטוס לתאילנד למשך שבועיים
בחודשים אפריל או מאי (עוד לא החלטנו) וזאת הפעם הראשונה. טיול בטן גב וגם קצת טבע.

האם אפשר לקבל כמה טיפים על:
אתרים שאפשר לראות, אך להגיע למקומות, בתי מלון, מכירים וכ"ו.


שם:רוז
דוא"ל:roza_ka@walla.com
חוויה:קודם כל אני רוצה לציין שתאילנד הייתה חוויה מאוד מיוחדת בשבילי ואין ספק שנשאר טעם טוב בפה ואין ספק שאני יחזור לשם עוד....אך אני את שלי סיימתי ועכשיו זה הזמן לעזור לאלו שטסים לשם בקרוב אז קודם כל אנשים הסירו תאדה מליבכם אני יודעת שזה לא נשמע הגיוני ללכת לטיול מבלי לארגן דברים אבל באמת שאין צורך ברגע שנוחתים בשדה לוקחים מונית ישר לבנקוק אל המטייל או לקשר הישראלי שם כבר סוגרים את כל הטיול ומקבלים עזרה ואת כל הפרטים החשובים וכמובן מחשבים וכאלה להיתעדכן מהארץ...הנסיעה במונית מהשגה התעופה תעלה בסביבות ה-500 באט מכיוון שזה מחוץ לבנקוק תנסו להוריד אוליי יהיה הצלחה לא תמיד עובד אך מעל 500 לא לשלם בשום אופן כי זה כבר גנבה .
לגבי בתי מלון וכאלה רצוי לסגור דברים משם כי מפה המחירים יותר יקרים ולא כל כך משתלם לכן עדיף להגיע לשם ולבדוק במלון או בגסטאוס אך אם מדובר באנשים שלא מתפשרים על מלון אז רצוי לסגור מראש כדי שלא יווצר מצב שלא יהיה מקום .. לגבי הטרקציות ובילויים יש מכל הסוגים וכל הגוונים עדיף להיתעדכן כבר בקשר ולסגור דרכם ...כנ"ל לגבי טיסות בתוך תאילנד רצוי וזול יותר דרך הקשר ולא דרך שדה תעופה ...תיהיה בהצלחה לכולם והרבה הנאה :-)
שם:אופיר שייבר
דוא"ל:ofirshiber@gmail.com
חוויה:שלום,
אני וחברה טסות בסוף מאי לשלושה שבועות לתיאלנד אשמח לשמוע על מקומות טובים ואתרים שיש בתיאלנד.
זאת הפעם הרשאונה שאנחנו טסות לשם אז אשמח לקצת עזרה בארגון הטיול...תודה =]]]
שם:נדב...
דוא"ל:NADAVSEKTER@WALLA.COM
חוויה:שלום אני רוצה לטוס לתילנד בחודש 8 אוגוסט לשבועים השאלה עם שווה בכלל לטוס לשם באוגוסט
בבקשה תתנו לי כמה טיפים ...
שם:דודי
דוא"ל:dudic5@bezeqint.net
חוויה:אני בן 44 מבקש מידע על עלות טיול לשבועיים בתאילד, בחודש דצמבר, כולל טיסות, כלכלה ומלונות סבירים
שם:ריצ'
דוא"ל:pflzdp@gmail.com
חוויה:התכנון לטוס באוגוסט יהיה קר או גשום אז ?
שם:דנה ס
דוא"ל:darkstars@walla.com
חוויה:אני רוצה לטוס לשם באוגוסט ,
איך המזג אוויר שם באוגוסט קר יש גשם ?
באיים יש סופות ים ?
אם לא באיזה חודשים בדרך כלל זה קורה ?
שם:אדוארד
דוא"ל:8eduarf5@walla.com
חוויה:האם מומלץ לטוס לתאילנד בחודש 8 ?
שם:שי
דוא"ל:shaybbb6@gmail.com
חוויה:אני טס ב- 15/9/10. מחפש שותפ/ה
shaybbb6@gmail.com
            052-5524421      
שם:אלעד אזולאי
דוא"ל:elad.azulay@gmail.com
חוויה:היי ,

אני ואישתי טסים לתאילנד לירח דבש , פעם ראשונה בתאילנד.
מה עושים ברגע שנוחתים? מה זה הקשר הישראלי ואיפה הוא ממוקם?
האם ביום הראשון הם יעזרו לנו למצוא מלון טוב?
מה העלות פלוס מינוס לחודש בתאילנד?

תודה על כל התגובות ולחבר'ה של האתר אתם פשוט תותחים....
שם:עופר
דוא"ל:OFERS.GS@GMAIL.COM
חוויה:מבקש הצעות אייך להוזיל את הנסיעה מבנגקוק לקו סמוי
שם:שרית אביב
דוא"ל:SARIT_AVIV@WALLA.CO.IL
חוויה:חברתי ואני מתכננות טיול לתאילנד סוף אוגווסא תחילת ספטמבר. אשמח לשמוע המלצות למסלולים, ,מלונות במחירים סבירים , מחירי טיסות ועוד...וכמובן מה יהיה מזג אויר שם.
התיכנון הוא ל3 שבועות.

תודה מראש
שם:איתי
דוא"ל:itaylivneh@gmail.com
חוויה:טסים לבנגקוק עם ג'ורדניאן איירליינס מעמאן,
ממריאים בעמאן ב-02:10 בלילה בתאריך ה- 16/9/2010.
לחסכון עלויות מחפשים שותפ/ה למוניות עד לשדה התעופה בעמאן.
צרו קשר במייל
שם:איי. ג'י
דוא"ל:alongalp@014.net.il
חוויה:אני טס ב 17/10/10 מחפש שותפ/ה
            050-6549108      
שם:עומרי.א
דוא"ל:usher21@walla.co.il
חוויה:שלום לכולם..
הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לסדר קצת את הראש:
בתאילנד יש בעיקרון שתי תקופות שמתאימים במיוחד לטייל בהן (1-2)ינואר-פסרואר ו (7-8)יולי אוגוסט
למרות שניתן לטייל בתאילנד בכל חודשי השנה, בתאילנד תמיד חם, ותמיד יש מונסונים (גשמים חזקים שדרך אגב גם הם חלק מהחוויה) בתקופות ה"טובות" תתקלו במונסונים בודדים מאוד..
טיסות:ישנם טיסות ישירות לתאילנד ומחירם בסביבות 1000$-1500$ אפשרות שניה היא טיסה עם עצירה אחת בדרך או יותר בין 700$-900$
נוחתים בבנגקוק ומיד תתקלו בעשרות מוניות שינסו לשכנע אותכם לעלות איתם תמורת 400 באט שזה המון למונית!! אחרי מיקוח טוב אפשר להוציא את הנסיעה הזו בסביבות ה200-250 באט! כל 100$=בערך 3500 באט!
שזה משכורת חודשית אחת בתאילנד!
הנסיעה הראשונה שלכם משדה התעופה היא לקשר הישראלי ולמטייל שנמצאים ברחוב הקוואסן משם ממולץ לסגור דיל לצפון (אני אישית שילמתי 5000 באט שזה כולל טיסה לצפון לילה במלון של תנה (שהיא חברה שמארגנת טייולי ג'יפים בצפון-ישנם מספר מסלולים שניתן לבחור מה מתאים לכם, ובבוקר יוצאים לטיול שלי כלל 3 ימים כולל אוכל ולינה) דרך אגב זה טיול של ישראלים בלבד!!! כך שהאנשים שתכירו שם סביר להניח שתפגשו לכל אורך הטיול בתאילנד) אחרי שלושה ימים עם כל הישראלים שם אתם כבר תבינו לבד לאן ממשיכים מתי ולמה... כל הישראים עושים מסלול קבוע...
כסף:חודש בתאילנד עלה לי בערך 9000 שקל, אבל!!! ישנתי רק במקומות נורמאלים וביזבזתי המון, אני יכול להגיד שחייתי כמו מלך! לדעתי המינימום לחודש הוא 7000 שקל ולא פחות...
טיפים: לא לקחת יותר מ 500$ מזומן בכיס! יש לדואר ישראל שטרות שנקראים טרבלצ'ק כל שטר שווה 100$ לפני הטיסה לכו תקנו בשקלים (לא בדולר כי אתם משלמים כפול על ההמרה משקל לדולר ואז לטרבלצ'ק) על כל 100$ בשקלים שאתם קונים טרבלצ'ק אתם מקבלים שטר של 100 דולר שאותו רק אתם יכולים לפרוט ע"י חתימה ודרכון... כך שגם אם גונבים לכם אותם לא יכולים לעשות בהם שימוש, על כל שטר יש מספר סידורי שאותו אתם צריכים לרשום לכם ובמידה ונגנב לכם, אתם יכולים ע"י המספרים הסידוריים להנפיק אותם שוב בתאילנד.
תתמקחו בכל מקום על מחיר כי תמיד יתחילו איתכם במחיר כפול או יותר מהמחיר המקורי...
השכרת קטנוע: בתאילנד ניתן לרכוב על קטנוע ללא רשיון, כיף ומומלץ! כאשר אתם הולכים להשכיר קטנוע תצטרכו להפיד את הדרכון לצורכי ביטחון, ולמלא פרטים על גבי טופס שיתנו לכם, על גבי הטופס ישנו ציור של קטנוע ובו המשכיר מסמן את כל המפגעים שיש באותו הקטנוע אותו אתם עומדים להשכיר , תוודאו שכל הנזקים מסומנים לפני ההשכרה! ולא תצטרכו לשלם עליהם!
מסיבת הפול מון מתקיימת פעם בכל חודש, ניתן למצוא באינטרנט את התאריכים ומומלץ להגיע לקופאנגן4-5 ימים לפני המסיבה בכדי למצוא מלון מתאים, ושלא תתקעו ללא מלון בכלל...
תהנו תעשו חיים והכי חשוב תהיו ישראלים יפים כי התאילנדים מאוד חברותיים נדיבים ונחמדים (רובם)
להמלצות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלי...
שם:עופר
דוא"ל:OFERS.GS@GMAIL.COM
חוויה:טס ב-18/9 לקוסמוי, מבקש סיוע או הכוונה כיצד להגיע למומבי בהודו.
שם:יעקב .ב
דוא"ל:ybeleli2@walla.co.il
חוויה:בגיל 58 נוסע לתאילנד 03/09/10 מחפש שותף או שותפה טלפון 0509925106
שם:גיל
דוא"ל:hidanagil@walla.co.il
חוויה:היי אני מתכוון לנסוע עם חבר ב15/12 אשמח לקבל עזרה בנוגע לאיש קשר שנמצא שם או להסביר לאן ללכת ומה לעשות קודם , אני נוסע לשבועיים כמה כסף כדאי לקחת איתי
שם:יוסי ב.
דוא"ל:focus15@walla.com
חוויה:טסים לתאילנד בדצמבר, בני 50 ומבקשים המלצה לאי המשלב לא רק בטן גב ל 5 ימים
שם:נטלי סיידון
דוא"ל:natallis10@gmail.com
חוויה:היי אני נטלי בת 23 , מתכננת טיול לתאילנד בתחילת או אמצע אוקטובר לשלושה שבועות מחפשת שותפה שומרת שבת , תודה ושנה טובה ...
שם:חן ביטון
דוא"ל:Hen1_125@hotmail.com
חוויה:היי אני טס ב׳11.11ואני מאוד רוצה לקבל טיפים ולאן ללכת שאני מגיע
שם:תם נס
דוא"ל:rfouir@walla.co.il
חוויה:פשוט אדיר כל היום רק לזיין בחורות ולהשפיך להם בפה!!!! נהנתי במיוחד מבנות מסויימות שקוראים להן מונטיס שעשו התמכות במציצע תאילנדית
שם:רותם
דוא"ל:me@gmail.com
חוויה:אני טס לתאילנד ב5.7.11 עם המשפחה
ועם חברי מישפחה
שם:חיים
דוא"ל:haim@gmail.com
חוויה:אחלה מקום שבעולם תאילנד מומלץ לכולם :)
ג'סטין ביבר
שם:נטלי
דוא"ל:menataky@gmail.com
חוויה:אין על תאילנד :)



משחקים ברשת
שם:דני
דוא"ל:me@gmail.com
חוויה:ואומר "בום בום" חסרי בית מוטלים על הרצפה . בתור אחד שהוא סטרילי הייתה לי בעיה רצינית עם האוכל , יותר מדי צפוף יותר מדי אנשים , באותו רגע רציתי רק לתפוס את הטיסה הראשונה הביתה . אנשים אמרו לי צא מהבאסה חכה שתעשה את הטיול מהצפון לדרום,(ואני כמובן הטלתי ספק במה שאמרו) אבל עכשיו אחרי שעשיתי את הטיול מהצפון לדרום, אחרי שראיתי את כל הנופים המרהיבים בצפון, את כל החיות המדהימות שתאי' יכלה להציע לי. את המסיבות המטורפות בדרום שבחיים שלי לא חשבתי שאני אהנה ככה, אני רוצה להגיד לכל הספקנים למינהם לכל ההססניים שחושבים פעמיים אם לטוס לתאי' . תרימו את הרגליים וטוסו לתאי' עברתי שם את החוויה הכי יפה בחיי זה מקום שאני בחיים לא אשכח ומה שבטוח זה שאני אחזור לשם לפחות עוד כמה פעמים. אם יש לכם שאלות בנוגע לטיול מה לעשות? איפה לעשות ? תוכלו ליצור איתי קשר דרך המייל , אני אשמח לענות לכם על כל השאלות שיש לכם .
שם:איילת
דוא"ל:me@gmail.com
חוויה:text: היי, מתכננת נסיעה לתאילנד בדצמבר ולחגוג את הסילבסטר באיים. האם מומלץ מבחינת מזג אויר? האם בכלל חוגגים סילבסטר באיים? אם כן איפה הכי מומלץ?
שם:זהבית
דוא"ל:me@gmail.com
חוויה:היי, אני טסה עוד שבוע לתאילנד ולאוס לוחדש וחצי רציתי לשאול לגבי הכשרות איך הסתדרו אנשים שהיו ושומרים... וגם כמה כסף בערך יספיק לחודש וחצי (טיול תרמילאי

שם מלא: